Vanaf 2017 ook Costes voor de stoere man

Na het succes van de dames formule Costes komt er in 2017 ook een variant voor heren “Costes Men” en een aantal winkels waarin beide concepten gecombineerd gaan worden. Het nieuwe concept wordt niet alleen in de winkels doorgevoerd maar krijgt ook een eigen webshop.

Mode collectie voor de stoere man

Waar The Sting met haar merken en collecties vooral een jonge doelgroep aanspreekt is Costes er voor de iets oudere vrouw van zo’n 27. Deze Costes vrouw krijgt een stoere man als gezelschap, de collectie van Costes Men zal dus meer ruwe en stoere elementen bevatten dan de dames collectie van Costes.


Je nieuwe Costes outfit shoppen met een Costes kortingscode? Dat kan, klik hier voor een overzicht van alle acties en een Costes kortingscode.


Ook een nieuwe look voor The Sting

Naast Costes Men staan ook de ontwikkelingen voor de winkels van The Sting niet stil, in 2017 krijgen veel winkels een nieuwe look. In de nieuwe winkels is meer gebruik van wit, wat een nieuwe ervaring oplevert ten opzichte van de huidige veelal donkere winkels, en er zullen meer shop-in-shops verschijnen voor de bestaande merken in het netwerk van The Sting.

Wat vind jij van deze veranderingen en de komst van Costes Man? Laat het ons weten op Facebook.