de Bijenkorf opent vernieuwde 2e etage in Utrecht

De volgende stap in de nieuwe strategie van de Bijenkorf is nu zichtbaar in het warenhuis in Utrecht. Dit weekend opent de Bijenkorf daar de compleet vernieuwde 2e etage en het nieuwe restaurant The Kitchen. Styletimes.nl nam een kijkje en ontdekte een toegankelijk luxe warenhuis.

Toegankelijke luxe in het vernieuwde warenhuis

Waar het in het warenhuis in Amsterdam vooral draait om exclusieve premium merken is de Bijenkorf in Utrecht een stuk toegankelijker. Ondanks de toevoeging van nieuwe merken, en een compleet vernieuwde afdeling met restaurant zijn de extreem luxe merken minder nadrukkelijk aanwezig.

In Utrecht wonen zo’n 70.000 studenten en hiermee is de doelgroep van de Bijenkorf een stuk jonger, daarom worden er meer trendy merken toegevoegd als Filling Pieces en Concept Dune. Daarnaast wordt niet alleen de binnenkant van het filiaal aangepakt maar heeft het warenhuis ook aan de buitenkant een compleet nieuw gezicht gekregen met een glazen gevel.

bijenkorf2bijenkorf5

Ook mannen zijn aan de beurt in 2017

Met de opening van de nieuwe 2e etage sluit de kelder van het warenhuis voor een complete verbouwing. Vanaf februari 2017 wordt ook de kelder weer toegankelijk en wel als een “wereld voor mannen”, de afdeling herenmode die nu op de begane grond te vinden is verhuisd daarmee ook naar de kelder.bijenkorf3

De begane grond is als laatste aan de beurt en krijgt meer plaats voor beleving om zo de moderne consument te trekken aldus de Bijenkorf. Op de begane grond gaan in de toekomst meer evenementen plaatsvinden om klanten zo het warenhuis in te trekken.

Ontdek de vernieuwde 2e etage dit weekend in de Bijenkorf Utrecht, en laat ons weten wat je vindt!