de Bijenkorf is er niet alleen voor designermode

Er is al veel over geschreven, de luxe strategie die de Bijenkorf sinds 2013 aanhangt. De afgelopen jaren is er veel veranderd, zo zijn niet alleen de warenhuizen in Amsterdam,Den Haag en Utrecht verbouwd maar zijn er in de webshop ook steeds meer designermerken toegevoegd. Toch is de Bijenkorf er niet alleen voor luxe designer mode aldus de topman van de Bijenkorf, Giovanni Colauto.

Luxe strategie goed voor succes

De luxe strategie legt de Bijenkorf zeker geen windeieren, na de nodige verbouwingen in de warenhuizen groeien de omzet en het aantal bezoekers nog steeds. Zo heeft de Bijenkorf afgelopen zaterdag bekendgemaakt. Toch is dit succes geen reden om het middensegment in de steek te laten. Colauto legt uit dat de meeste klanten van de Bijenkorf hun outfit samenstellen met een mix van premium merken en luxe designer merken.

Premium merken bij de Bijenkorf

Voor iedereen die geen geld heeft voor designer merken als Dior en Valentino heeft de Bijenkorf dus ook nog een grote collectie premium merken. Onze favoriete merken vind je hieronder: